Учнівське самоврядування





Поради учням
1. Прагніть одержати нову інформацію, прилучитися до конкретної творчої справи, провести вільний час не тільки весело, але й з користю.
2. Долучайтеся до проведення масових шкільних заходів (концертів, змагань, тематичних вечорів, виховних годин, занять з елементами тренінгу, КВНу, «Що?Де?Коли?» тощо).

3. Вносить власні пропозиції щодо організації та проведення заходів, які цікаві саме вам і є на ваш погляд актуальними та які націлені на саморозвиток та самовиховання особистості.


                               "Секрети успішного навчання"
Вчися, навчаючи:
Саме цей секрет нам хотілося б тобі розкрити першим, тому що надалі він може допомогти тобі освоїти інші.
Отже, повторимо: щоб щось добре засвоїти самому, можна (і потрібно!) Навчити цьому іншого!
Якщо ти вирішив скористатися нашими пам'ятками і освоїти секрети успішного навчання, вибери людини (свого друга, подругу чи просто однокласника, брата чи сестру), якому ти будеш допомагати у навчанні. Звичайно, ця людина повинна погодитися прийняти твою допомогу (ти повинен переконатися в тому, що йому дійсно це потрібно)!
Передавати секрети успіху в навчанні можна і дорослому: мамі, татові, бабусі, дідусеві ...
Тільки не перевантажував інформацією свого слухача, пропонуй її "маленькими порціями"!
Секрети успіху на уроці
Успіх на уроці забезпечує не тільки якісна самостійна підготовка до нього, але й ефективна робота під час уроку. Аналіз відповідей твоїх однокласників допоможе не тільки краще засвоїти матеріал, але й удосконалити твої власні відповіді за формою та змістом.
Запам’ятай, важливе:
Підготувати все необхідне для уроку до дзвінка.
Не відволікатися, зосередитися на завданні.
Не вигукувати з місця, піднімати руку.
Не жувати на уроці.
Не базікати з сусідом по парті.
Не списувати.
Готувати свою відповідь.
Дотримуватися правил етикету.
Сидіти рівно.
Вимикати мобільні телефони.
"Переробляти" інформацію.
Готуючись до відповіді на уроці:
1. Згадай зміст матеріалу.
2. Подумай або запиши план відповіді.
3. Виділи найголовніше в темі, при відповіді сконцентруйте на цьому увагу.
4. Кожне положення обов'язково доводь, приводь приклади, але коротко і ясно.
5. Обов'язково роби узагальнення і висновки зі сказаного.
6. При необхідності користуйся таблицями, схемами, посібниками, моделями.
7. Якщо твоя відповідь потребує доведення експериментом, підготуй заздалегідь все необхідне.
Секрети планування:
Слово "планування", швидше за все, не асоціюється у тебе з яких-небудь цікавим і захоплюючим заняттям.
Але саме планування може стати твоїм вірним другом і помічником у навчанні, своєрідним "ангелом-охоронцем" від стресів і неприємних несподіванок. Існує думка, що ми втомлюємося від незроблених справ і особливо від того безладу в голові, який виникає, коли невирішені проблеми накопичуються і нашаровуються одна на іншу.
Крім того, планування допомагає людині затрачати менше часу на одноманітну і нудну роботу. Уміння планувати забезпечить не тільки успіх в навчанні, а й майбутні високі професійні досягнення.
З чого починається планування?
У першу чергу, необхідно вміти виділяти головне, тобто тобі належить навчитися вибудовувати проблеми і справи за ступенем важливості.
Потім визнач цілі і склади план дій, необхідних для її досягнення.
Важливо також навчитися відстежувати виконання плану і оцінити отриманий результат.

Пам'ятка учня
“Як удосконалити свою увагу”
1.  Якщо ти неуважний, це означає, що твоя увага спрямована на щось інше. Визнач її об'єкт. Подолай суперника. Спрямуй силу уваги, куди слід.
2.  Увага є і умовою, і результатом твоєї діяльності.
3. Якщо ти уважний — засвоїш матеріал, але концентрація уваги потребує твоїх свідомих дій.
4.  Готуй все необхідне до початку уроку. Твоя організованість сконцентрує твою увагу.
5.  Ти повинен ставити своїй увазі чіткі завдання: на що саме вона має бути спрямо­вана.
6.  Оскільки при втомі керування увагою погіршується, для її відновлення потрібно вчасно відпочивати, займатися аутотренін­гом, використовувати спеціальні вправи.
7.  Використовуй здатність незвично при­вертати увагу. Уявляй звичайне як незвичай­не (наприклад, ти інопланетянин і сидиш на уроці землян).
8.  Під час виконання завдання час від часу запитуй себе: “Про що я думаю?”.
9.  Якщо ти виявив, що твоя увага розсію­ється, достатньо буває одного цього запитан­ня. Якщо не допомогло — зміни положення тіла, або почитай вголос, підсилюючи чи змен­шуючи силу звуку.
10. Структуруй матеріал конспекту, під­ручника (створюй таблиці, схеми тощо). Тоді обсяг уваги збільшується.
11. Намагайся набути максимальну кіль­кість навчальних навичок, вони здійснюють­ся без участі уваги. Вона потрібна тобі для нового, цікавого, важливого.
12. Перевіряйте з сусідом по парті роботи один одного, це сприяє розвитку уваги.
13. Щоб привернути свою увагу до мате­ріалу уроку, знаходь те, чим він пов'язаний з твоїм досвідом, інтересами.
14. Більше працюй з підручниками, оскільки це тренує увагу.
15. Не поспішай при зміні видів роботи. Зважай на те, що внаслідок неповного, неза­вершеного переключення уваги можуть виникати помилки.
16. Не намагайся робити багато справ одночасно, бо частий перехід від однієї діяль­ності до іншої зменшує увагу.
17. Враховуй, що ступінь і обсяг уваги пов'язані зворотною залежністю — збільшен­ня обсягу елементів, що сприймається, викли­кає зменшення уваги і навпаки. Тому важли­вий матеріал повторюй окремо.
18. Знаходь чинники, які сприяють під­силенню твоєї уваги (легка музика при читан­ні, відповідне освітлення тощо).
19. Враховуй вплив природних чинників: в дощовий день концентрація уваги зменшу­ється, а отже тобі потрібно приділити більше часу (повторень) для виконання завдань.



Пам'ятка учня  «Як покращити пам'ять»
Вказуй свідомості напрям і завдання (що запам'ятати).
Ілюструй абстрактні поняття обра­зами.
Емоційно забарвлюй матеріал.
Деталізуй.
Пов'язуй його із значущим для тебе.
Уявляй собі картинку: як виглядає істо­рична особа, літературний герой фотогра­фічно.
Добирай риму до термінів, які треба запам'ятати.
Проговорюй про себе те, що треба запам'ятати.
Прислуховуйся до того, які почуття викликає в тебе інформація, яку потрібно запам'ятати. Запитай себе: подобається вона тобі чи ні і чому?
Уявляй запахи, кольори, що можуть супро­воджувати картинку.
Знаходь спільне і відмінне утому, що тре­ба запам'ятати, з тим, що знаєш.
Виписуй на аркуші те, що потрібно запам'ятати, і розвішуй на видних місцях.
Повторюй на ніч. Це корисно, бо не накла­дається інша інформація.
Запам'ятовуй не слова, а думку, тоді ти зможеш висловити її своїми словами. Ретельно добирай інформацію! Відкидай зайве.
Працюючи з матеріалом, який потрібно запам'ятати, запитуй себе: «Про що я думаю?», «Що відбувається? Де? Коли? Як? Чому?».
Вигадуй запитання до інформації, яку потрібно запам'ятати! Висловлюй щодо неї власну думку.
Частіше використовуй інформацію, яку запам'ятав.
Повторюй!
Хвали себе, коли згадаєш потрібну інфор­мацію.
Запитай себе: «Навіщо мені добра пам'ять?
Якщо ти покращиш пам'ять — вивільниш багато часу, навчишся бачити те, чого раніше не бачив! Світ і ти в ньому стане ще привабливішим, цікавішим!




Немає коментарів:

Дописати коментар